4 Juli!

Vardags | 2012-07-04 | 20:10:44 Kommentera här! » 0 st

4 Juli, USAs nationaldag och min födelsedag!
Började dagen med frukostpicknick med Jonas vid Bosgårdsfallet i Torup. Jag har aldrig varit där förr så jag tyckte där var riktigt fint o mysigt. Jag fick en klocka från JetSet (herrmodell som jag gillar) av Jonas plus lite bidrag till min nya tattoo den 25/7.
Sedan kom Ullis och Alicia o hälsade på en stund, vi planerade morgondagen eftersom Ullis ska tatuera sig och vi ska passa Alicia sålänge. Hoppas vädret håller sig så vi kan promenera en runda. På kvällen imon så åker jag o Bella till stan för att sova hos Adam, lite syskonkärlek behövs emellanåt!
Nu i eftermidda så var jag hos Mammi en stund o pratade skit med henne o Bella
Förresten vad e grejen med Blogg.se appen? Jag blir tokig, den funkar ju inte!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: