Väskor eller skor?

Vardags | 2011-10-26 | 11:35:23 Kommentera här! » 0 st

En del älskar skor, andra väskor! Jag älskar väskor! Jag har haft hur många som helst men har kommit på vad o vilka jag verkligen gillar. Louis Vuitton! Åh Louis Vuitton! Jag gillar andra oxå men just Louis Vuitton är jag svag för. Tänkte visa mina favvoriter o de väskor jag har just nu.
Louis Vuitton Alma är en absolut favvo just nu. Jag fick den av Jonas i april men eftersom det inte går att beställa via nätet från Sverige så gick Jonas trevliga vän Tibbi in på LV butiken i Milano o köpte den åt mig o skickade sedan hit den. LV Alma kostar ca 800 euro beroende lite på vilken stad man köper den i.
Den lilla svarta fransväskan är från Pepe Jeans o den betalade jag 500:- för på Lager 157 (pris innan Outlet 1595:-).
Den stora vit/grå är från Mikael Kors o den köpte jag i NY på en Outlet för 350 dollar. Outlet i USA är toppen, vad gör det om grejorna kommer från förra säsongen liksom, mycket billigare ju!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: