Tillbakablick på vår resa till Miami o Bahamas!

Resor | 2011-11-09 | 15:04:35 Kommentera här! » 1 st

Sitter o kollar lite foton från min o Jonas drömresa till Miami o Bahamas Paradise Island. Här får ni lite bilder så ni oxå kan drömma er bort i kylan o höstrusket!


ÅH vilken lång lugg jag hade här! Och jag var super solblekt.
Inga småportioner i USA!







Sea World i Orlando!

Mera mat på Jonas favvoställe HOOTERS!

Everglades Alligator Farm!





Key West!

Bahamas Paradise Islant!





Jonas, jag, Jill o Joseph som vi träffade på Bahamas. De kommer från New York.




Att simma med delfinerna var sjukt kul.


Jonas smugglade med sig bröd från frukostbuffen varje dag för att locka till sig fiskarna.

Får ni chansen att åka till Miami så ta den, det är helt sjukt underbart. Miami har allt på samma plats, otroligt fina stränder, skyskrapor, storstad o palmer, allt ihop på ett ställe. Bahamas e oxå galet fint. Vi var där i en vecka o det räckte precis för där vilar man upp sig o solar o badar o äter all inclusive.


Kommentarer
Skrivet av: Evelina

åhh, vilka härliga semester bilder!

2011-11-11 @ 09:17:30
Länk: http://morevelina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: