Tiden räckte inte till!

Vardags | 2011-12-23 | 20:17:20 Kommentera här! » 1 st

Jaha då sitter man här nu kl 20.15 o undrar vart tiden tog vägen. Skulle ju kolla på Narnia men när jag satte på tvn så började den såklart kl 18 o inte 19. Jag har färg i håret o nymålade naglar o funderar på hur jag ska få ur färgen utan att sabba nagellacket, vilka bekymmer! Och så ska man upp o jobba inatt oxå, vi får väl se om humöret är på topp imon ändå. Har iallafall hunnit baka och slå in julklapparna. Imon är det Julafton, kan undra om jag får något fint av Jonas? Har jag verkligen varit snäll?


Kommentarer
Skrivet av: arne i

Jag är säker på snygg dyrbar jul klapp till dig

säj till din Jonas att jag har lång erfarenhet av

aktier o derivat handel på både gott o ont Men mest GOTT

2011-12-23 @ 21:04:18

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: