När jag var liten!

Vardags | 2011-12-21 | 14:21:09 Kommentera här! » 0 st

Så här i juletider så går barnens tankeverksamhet på full rulle. De funderar över tomten med både glädje o förskräckelse, de drömmer om vad de får av tomten i julklapp och de önskar sig massor med grejor. Näst intill alla barn vill ha massa med snö. I juletider dagdrömmer dom som aldrig förr.
När jag var lite så drömde jag förstås om my little pony o barbiedockor med jättelångt hår men jag hade även andra stoora drömmar.


Min största dröm var att bli en sjöjungfru när jag blev stor.


Jag drömde om en egen vild häst som bodde i skogen o klarade sig själv.


Jag och min vilda häst hittade på massa kul.


Jag drömde att jag kunde flyga runt i vårat vardagsrum medans mammi tittade på tv.




En av mina tidiga drömmar och som jag fortfarande drömmer om är att åka till Australien eller nåt annat land och hjälpa dessa underbara krabaterna. Men jag har även en rädsla när det gäller detta och det är att om jag åker så kanske jag inte vill komma hem igen.








En dröm som jag förverkligade när vi var på Bahamas var att simma med delfiner, detta gjorde jag o Joseph från NY inne på Atlantis på paradise island.
Till er som läser min blogg, sluta aldrig drömma!
Jag är fortfarande en dagdrömmare!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: