I mitt kök!

Vardags | 2011-12-07 | 16:14:01 Kommentera här! » 0 st

Ville visa ljuskronan som hänger i mitt kök för jag bara älskar den. 499:- på Gekås, finns även i svart. Som jag letat efter en ljuskrona i hyffsat pris. Jag har ju hittat superfina för ca 5000:- men det ger jag inte för en lampa (en Louis Vuitton, JA) hahahaha men inte för en lampa.
På bordet har jag ett gammalt kakfat som Jonas mamma gett mig för ca 11 år sedan. Jag har lagt i sten, ljus, en död corall från Thailand som jag hittade på stranden o lite annat pyssel. Fint tycker jag!
Två andra favvoriter är mina Marimekkoskålar som jag fått av Susanne o Roger i julklapp. Jag tycker designen är skitsnygg. En till av varje står högt på julklappslistan!
Nu har ni fått en liten kik i mitt kök!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: