1 december!

Vardags | 2011-12-01 | 16:44:06 Kommentera här! » 0 st

Idag är det den 1december! Har insett att det kanske e dags att ta tag i det här med julklappar osv. Jag har inte kännt av nån julstämmning alls då jag bara tänkt på Thailandsresan den 1januari, det är ju snart liksom!
Jonas ska på julbord imon kväll och några av hans jobbarkompisar dyker nog upp här imorgon eftermidda innan deras buss går, Wapnö går bussen till. Glöggen har jag iallafall börjat smutta på, får väl ta tag i baket o göra saffran/apelsin muffins o även pepparkaksmuffins i helgen kanske. Visst hade det varit skillnad om det hade varit snö istället för regn men skit samma, jag tar hellre regn före snö alla gånger. Nu ska jag ta bort det gamla negellacket o sen blir det Sporthallen för ett pass core/spinning. Ses sen!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: